Høstens skitreninger

Postet av Bratsberg IL - Ski den 28. Sep 2022

Da er høsten her og det nærmer seg tid for skitrening igjen! Høstens tilbud i skiavdelinga blir som følger:

2.-4.-klasse: Trening onsdager kl 18.00-19.00. Frem til snøen kommer trenger vi kun treningsklær og gode sko, og gjerne en refleksvest. Treningene vil foregå på stadion og i lysløypa. Første trening er onsdag 19. oktober.

5.-klasse og eldre: Det blir treningssamarbeid med Utleira og Nidelv, og frem til snøen kommer vil treningene foregå med utgangspunkt fra Utleirahallen. Tirsdager og torsdager kl 18.00. Om man også har lyst på onsdagstrening er det fullt lov å delta, men økta blir lagt opp for å passe de minste. Treningene er igang allerede, så det er bare å møte opp :)

Informasjon om treninger kommer fortløpende i Spond, så alle som vil delta på skitreninger må være registrert der. Følg linken om du ikke er registrert allerede: https://group.spond.com/BBFQK

Forøvrig er det ingen treningsavgift, men alle må være medlemmer i idrettslaget.

Om ikke lenge vil det bli mulig å bestille overtrekksklær fra Trimtex i Bratsberg sitt flotte design. Informasjon kommer.