Medlemskap i Bratsberg IL og forsikringer.

Postet av Christian Rafdal den 26. Aug 2019

Nå er sommerferien over, og de forskjellige aktivitetene for barna våre har så smått startet opp igjen.

I denne forbindelse ønsker vi å informere om hvor viktig det er at alle som har barn som deltar i organisert idrett/aktivitet ifm Bratsberg IL har registrert seg på Min Idrett.

Gjennom Min Idrett er bl.a alle barn opp til 13 år forsikret gjennom enten NIFs Barneforsikring eller NFFs fotballforsikring. Dette sikrer at alle barn som er medlem av lag tilknyttet NIF eller som deltar i organisert aktivitet i klubbens/lagets regi da er forsikret gjennom Gjensidige barneidrettsforsikring.

For mer informasjon, gå til nif.no eller trykk her for å komme direkte til siden om "Barneidretts- og klubbforsikring".

Men merk: Kravet for at forsikringen skal gjelde er bl.a at barnet/-ene er medlem av klubben.

Kravet til digitalt medlemsregister, Min Idrett, er noen år gammel, og alle medlemmer skal være ført over, men som nevnt tidligere (på bl.a Facebook) så må fakturamottaker registrere en bruker. Etter å ha registrert bruker kan man søke opp familiemedlemmer under Min profil -> Legg til familie.

Det er på Min Idrett man administrerer enten sitt eget medlemskap, eller medlemskapet til familiemedlemmer, og det er her man får oversikt over fakturaene og kan betale de.

Det koster kun kr.150 pr år pr (familie)medlem, og vi oppfordrer alle til å melde seg inn, selv om du ikke er med på organisert idrett, men f.eks liker å benytte deg av skiløypene som prepareres her år ut og år inn på dugnadsinnsats:-)

Deltar du, eller har barn som deltar på, det være seg fotball, håndball, ski, BUA eller Tabata, så må medlemskap være på plass og betalt.

Ta gjerne kontakt eller legg inn kommentar under, så skal vi svare på evt spørsmål som best vi kan:-)

Takk for oppmerksomheten.