Dagens løype, åpen kafé og klubbmesterskap

Postet av Bratsberg IL - Ski den 17. Mar 2019

23. og 24. mars går "Dagens løype" fra Bratsberg skistadion, gjennom 10'ern, og inn i løypene i Strindamarka ved Reinåsen. Se kart og løypebeskrivelse fra Trondheim Skiklub sin brosjyre under:

I forbindelse med dagens løype har skiavdelinga i samarbeid med Estenstadhytta åpen kafé i skytterhuset på Rosmo, kl 11-15 lørdag og søndag. Her kan man komme og kjøpe seg noe godt å bite i, enten man kommer via skiløypa, eller til fots langs Ny Jord-vegen.

Dessuten, lørdag 23. mars arrangerer vi klubbmesterskap! Som i fjor har løypa start og mål ved skytterhuset på Rosmo. Barneløypa går i retning Leiråsen, hvor det er to vendepunkter. Løypa for 0-8 år blir ca 1,2km, og løypa for de eldre barna blir drøyt 2 km. For 15 år og eldre går løypa som i fjor, i en runde som går via Fåfengmyra, Austlimyra, Liaåsen og Leiråsen. Enkeltstart for barna, fellesstart for de store etter barneløpet. Klassisk stil. Påmelding kl 11.30-11.45 på renndagen. Start for barna kl 12. Håper på minst like god deltakelse i seniorklassen som i fjor, og enda bedre deltakelse i barneklassene! Premier til alle, og ekstra heder og ære til klubbmesterne!

Velkommen!