Ny skibekledning - bestilling innen 3. november!

Postet av Bratsberg IL - Ski den 26. Okt 2016

Vinteren og skisesongen nærmer seg, og da er det kanskje noen som trenger noe nytt treningstøy. Selv om vi var veldig fornøyd med klærne fra SWIX som vi har hatt de siste par årene, har vi i år valgt å inngå en ny avtale med Trimtex om klubbekledning. De har laget et flott design til oss, klærne er av god kvalitet, og prisene er en del hyggeligere enn det vi hadde før.

Dette er klær som kan brukes store deler av året, og kan kjøpes av alle lagets medlemmer.

For å få klærne levert før jul må vi sende inn bestilling innen torsdag 3. november. De som skal ha noe bes sende en oversikt med ønsket modell og størrelse til ski@bratsberg-il.no, så blir det sendt felles bestilling.

Kolleksjonen finner dere her: Kolleksjon Bratsberg IL

Og prislisten finner dere her: Prisliste Trimtex

Litt om plaggene:

Trainer Plus er gode overtrekksklær for barn, og voksne som vil ha litt varmere klær. Disse er mer fôret enn modellene Aviator og Element, som er egnet for høyere aktivitet.

Ambition er konkurransedressen, og finnes både som todelt og heldress til voksne, og kun todelt til junior.

Storm Down Jacket er ei dunjakke som tåler mer nedbør enn mange andre dunjakker. Den er svart, med "Bratsberg IL" på ryggen og idrettslagets logo på brystet.

Flex shirt og hoodie er gensere henholdsvis med og uten hette. Disse er i teknisk stoff. Fin fritidsgenser, eller som et mellomlag.

Barnestørrelsene starter på str 130.

Det blir mulighet for å se på modellene og prøve størrelser i idrettshuset, mandag 31. oktober kl 17.30-18.00.